۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۴۷۰

پیام دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای حضور در انتخابات

پیام دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای حضور در انتخابات
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات یازدهم اسفند دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی از مردم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه لرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات فردا جمعه یازدهم اسفند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یازدهم اسفندماه، روز تجلی همدلی، وحدت و انسجامِ ملت بزرگ ایران اسلامی و روز خلق حماسه‌ای دیگر، با حضور در انتخابات است.

 از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی، بار‌ها با اراده پولادین و حضور بهنگام خود در صحنه‌های گوناگون، از جمله انتخابات، برای میهن اسلامی عظمت و شکوه آفریدند و رسالت خود را ایفا نموده اند.

ارزشمندترین رکن حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران که باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده همواره مردم بوده اند و هر کجا حضور و مشارکت مردم در رویداد‌های سیاسی و اجتماعی بیشتر بوده، اقتدار و افتخار و عزت به ارمغان آورده است.

آنچه مسلّم است اینکه حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، ضمن مشارکت در سرنوشت کشور به منزله پیمان ملی و تجدید عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای والامقام، و امامین انقلاب اسلامی و سپری محکم در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان و استکبار جهانی است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات