۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۵۲۴۳
عضو خبرگان رهبری:

راهپیمایی امروز رفراندوم دیگر ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اوج اقتدار و تکلیف‌گرایی ملت ایران بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بی‌نظیر خواندن راهپیمایی امروز ملت ایران‌ گفت: راهپیمایی امروز، رفراندوم دیگر ملت ایران بود.

وی افزود: نمایان‌سازی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز خط بطلانی بر ‌افکار و ایده‌های شوم و پلید دشمنان بوده است و آنان با این حضور آگاهانه و مسؤولانه آحاد جامعه امروز به بن بست رسیدند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران امروز با حضور میلیونی خود بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبری انقلاب تجدید پیمان کردند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید از این حضور ملت ایران عبرت گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را اتمام حجتی با سران کشورهای غربی دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز پیام صریح ملت ایران دریافت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره در‌ سی سال گذشته در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضور پرشوری داشتند، خاطر‌نشان کرد: حضور امروز این ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی همچنین با گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایجاد و ارتقای روحیه تکلیف‌گرایی در آحاد جامعه به خصوص جوانان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه بهشهر تأکید کرد: حکومت اسلامی است که سیاست و دیانت در آن، در هم تنیده ‌و اصول و پایه های سیاست بر مبنای دین‌مداری بنا شده است؛ بنابر این جمهوری اسلامی ما نمی‌تواند جمهوری ایرانی بر مبنای ایده تعداد قلیلی از افراد جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: همه ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم، چون توجه به فرامین ایشان راه سعادت را برای همه معین می کند./950/ت302/س
ارسال نظرات