۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۴۰۰
استاد حوزه و دانشگاه:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است
اصفهان - حجت الاسلام میرحبیبی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، گفت: عدم حضور در پای صندوق رأی می‌تواند برای نظام هزینه داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سیدعباس میرحبیبی در مسجد امام حسن مجتبی گفت: عدم حضور در پای صندوق رأی می‌تواند برای نظام هزینه داشته باشد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را پشتوانه مذهبی، ملی و سیاسی برای کشور دانست و افزود: انتخابات متعلق به همه ملت ایران است و نشانه استقلال و اقتدار نظام است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضور قانونی و روشنگرانه مردم در انتخابات نشان از اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: این مهم در تظاهرات ۲۲ بهمن امسال نیز بروز و ظهور داشت.

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که دنیا نگاه ویژه‌ای به انتخابات ۱۱ اسفند امسال دارد، گفت: حضور پرشور مردم نشان از اهداف مردم و مشارک آن‌ها در امور و مسائل کشورشان است.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که کسانی که با نظام فاصله هم دارند در انتخابات شرکت کنند، گفت: شرافت ملت ایران می‌طلبد تا در انتخابات پیش رو حضور جدی و پرشوری داشته باشیم.

این استاد حوزه دانشگاه با بیان اینکه هرگاه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پر رنگ بوده سبب عقب نشینی دشمن شده است، ابراز داشت: حضور کمرنگ مردم در انتخابات سبب جری‌تر شدن دشمنان اسلام و نظام می‌شود.

حجت الاسلام میرحبیبی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، زبان دشمن را کوتاه می‌کند و آن‌ها را از تعرض به نظام نا امید می‌کند.

وی با بیان این که دشمن همواره نگاهی خصمانه به جمهوری اسلامی ایران دارد، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی نشان از بلوغ نظام است، چرا که مخالفان هم در انتخابات شرکت کرده اند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات