۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۹۱۲
حجت‌الاسلام برزگر:

اصلاح مشکلات کشور رسالتی همگانی است

اصلاح مشکلات کشور رسالتی همگانی است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: انکار وجود برخی از مشکلات، حماقت و توجیه آن خیانت است؛ اما اصلاح این مشکلات، رسالت است چراکه تنها راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی برزگر استاد حوزه و دانشگاه با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به اهمیت شرکت باشکوه در انتخابات اظهار داشت: برخی درصدد هستند تا به بهانه های مختلف اقتصادی و فرهنگی بین حاکمیت و ملت ایران جدایی ایجاد کنند.

وی افزود: باید این حقیقت به مردم جامعه تبیین شود که با وجود همه مشکلات، راه حل مشکلات کشور، عدم مشارکت ‌در انتخابات نیست؛ بلکه حضور حداکثری مردم در صندوق های رای است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: انکار وجود برخی از مشکلات، حماقت و توجیه آن خیانت است؛ اما اصلاح این مشکلات، رسالت است که تنها راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

حجت الاسلام برزگر تاکید کرد: باید در صحنه انتخابات با جدیت وارد شده و با انتخاب کاندیدهای اصلح، نمایندگان خوبی را برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم ایران انتخاب کرد.

ارسال نظرات