۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۵۱۷۵۳
نمایشگاه مطبوعات؛

رسانه‌ها بازیگران تعیین‌کننده آینده منطقه هستند

رسانه‌ها بازیگران تعیین‌کننده آینده منطقه هستند
سخنگوی جنبش حماس گفت: رسانه‌ها نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در جهان کنونی دارند. این قدرت رسانه است و همین قدرت مسئولیت بزرگی را برای رسانه‌ها در دوران کنونی ایجاد می‌کند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اسامه حمدان، سخنگوی جنبش حماس در آیین گشایش نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن تقدیم سلام مردم فلسطین به‌ویژه مبارزان در حال نبرد به ملت ایران، از شهدای عرصۀ رسانه در فلسطین یاد کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به ۱۲۰ نفر رسیده‌اند، گفت: در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی ایفا کرد و این بخشی از نقش رسانه است زیرا اهمیت رسانه‌ها فراتر از این است‌ و امروز نقش اصلی را در شکل‌دادن به فرهنگ و اندیشه در کشورهای ما دارند.
 
سخنگوی جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در جهان کنونی دارند. این قدرت رسانه است و همین قدرت مسئولیت بزرگی را برای رسانه‌ها در دوران کنونی ایجاد می‌کند.
 
حمدان افزود: امروز بعد از ۱۴۰ روز از آغاز جنگ در در غزه ملت ما استوار و پایدار ایستاده و در حال شکل دادن پیروزی است و البته همواره پیروزی‌ها توسط ملت‌ها و مردم شکل گرفته است.
 
وی اظهار کرد: مقاومت نه‌فقط نقش اساسی را در نبرد دارد بلکه فراتر از این، بازیگر اصلی در شکل دادن آیندۀ منطقه شده است. ما در حال چشاندن طعم شکست به دشمن صهیونیستی هستیم و آنچه امروز در غزه در حال رخ دادن است، پردۀ اول سقوط و شکست نهایی این رژیم هست.
 
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از امروز آغاز شد، تا چهارشنبه دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.
میثم صدیقیان
ارسال نظرات