۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۵۱۵۶

در سوگ دو آفتاب و گنبد زرین عشق

خبرگزاری رسا ـ رادیو فرهنگ به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن (ع) و هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برد.
راديو فرهنگ



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه فرهنگ، گروه فرهنگ وادب شبکه فرهنگ به مناسبت سالگرد رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن (ع) و همچنین شهادت هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) دو ویژه برنامه در روزهای شنبه و دوشنبه 24 و 26 بهمن از ساعت 6:05 الی 8 صبح با عنوان های: در سوگ دو آفتاب و گنبد زرین عشق تهیه و پخش می کند.

در این برنامه ها از زندگی، مبارزات و مجاهدت های حضرت محمد (ص) امام حسن(ع) و امام رضا (ع) مطالبی مطرح خواهد شد. بازخوانی اشعار شاعرانی چون: شجاع الدین ابراهیمی، الهی قمشه ای، رضا اسماعیلی، محمد جواد غفور زاده، محمد سعید میرزایی، جامی، سنایی غزنوی، سید اشرف الدین قزوینی از جمله مطالب و نکات برجسته این برنامه هاست.

در این برنامه مطالبی هم از کتاب سیره نبوی، اقبال لاهوری، دعبل خزایی، اشعار آئینی و سخنان سهر بار این بزرگواران هم خوانده می شود.

محمد سعید میرزایی، هادی زین العابدینی، محمد علی مجاهدی، عباسعلی براتی پور، محمد حسن سعیدی کارشناسان این دو برنامه اند. ضمنا شعری با صدای آقای امینی در برنامه "گنبد زرین عشق" پخش می شود.

نویسندگی و تهیه کنندگی و سردبیری برنامه به عهده اسماعیل میر نژاد است و آقای مختار ملکی و خانم روح بخش گویندگی برنامه ها را برعهده دارند./916/د102/ع

ارسال نظرات