۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۵۱۴۵۵

جشن تکلیف ۳ هزار نفری پسران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

جشن تکلیف ۳ هزار نفری پسران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود
مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران گفت: جشن تکلیف سه هزار دانش آموز پسر، جشنواره فرهنگی امام مهدی(عج)، مسابقه بزرگ کتابخوانی در ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بابک هنرمند، مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای برگزاری باشکوه دهه مهدویت و جشن بزرگ نیمه شعبان جلسات مختلفی را با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار کردیم، گفت: یکی از جلسات مهم ما با اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش بود که در آن جلسه چند مصوبه خوب داشتیم که یکی از آنها برگزاری جشن تکلیف سه هزار نفری پسران است که با همکاری اداره قرآن و عترت استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیرو تفاهمی که با وزارت آموزش و پرورش اتفاق انجام شد جشنواره امام مهدی (علیه السلام) با محوریت قصه‌گویی ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که دبیرخانه این جشنواره به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم در حال برپایی است.

هنرمند افزود: همچنین با همکاری انتشارات مسجد مقدس جمکران و اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش مسابقه کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جلسه با مدیران شبکه‌های پویا و امید خبر داد و ابراز کرد: مقرر شد با ایجاد بستری در مسجد مقدس جمکران، یک برنامه گفتمان مهدوی ویژه نوجوانان در شبکه امید ضبط و در ایام نیمه شعبان از این شبکه پخش شود. انعکاس برنامه جشن تکلیف پسران از شبکه امید، و استفاده از شخصیت‌های عروسکی در مسجد مقدس جمکران و انعکاس آن از طریق شبکه پویا از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت این شبکه در ایام نیمه شعبان به اجرا خواهد رسید.

هنرمند اظهار کرد: دیگر برنامه‌ای که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرا خواهد رسید برپایی استیج‌های سیار این کانون در تمامی درب‌های ورودی مسجد مقدس جمکران است که در آنها برنامه‌های شاد و جذابی برای زائران مسجد مقدس جمکران به اجرا خواهد رسید.

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: همچنین غرفه‌های مختلف حوزه کودک و نوجوان با تعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در درهای ورودی، صحن جامع و دیگر صحن‌های مسجد مقدس جمکران برپا خواهد شد.

ارسال نظرات