۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۵۱۴۳۹

پیام تقدیر مجمع نمایندگان طلاب از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام تقدیر مجمع نمایندگان طلاب از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حضور حماسی ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه ‌قم با صدور پیامی از حضور حماسی ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

متن مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه ‌قم پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم و ایاه نستعین، انه خیر ناصر و معین

با سلام و درود بر پیامبر اکرم(ص) و مولودهای مبارک ماه شعبان علیهم السلام و شهدای گرانقدر و امامین انقلاب اسلامی (امام خمینی وامام خامنه ای) و با تبریک مناسبت های ماه شریف شعبان و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی.

خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان اسلام وایران را عرصه‌ی پیروزی حق میسازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آرایید.

و سپاسی از ژرفای دل و جان، آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در راهپیمایی۲۲بهمن۱۴۰۲ در چهل وپنجمین سالروز انقلاب اسلامی، حماسه ای بزرگ و رستاخیزی مردمی در شرایط حساس منطقه و به رغم همه کینه افروزی دشمنان ایران و اسلام و با وجود همه سختی ها فصلی نو رقم زد و امیدی مضاعف برانگیخت؛ باید از اعماق وجود و سویدای قلب اشک شوق ریخت و بر این مردم آگاه و هوشیار درود فرستاد و آفرین و سپاس گفت و پیشانی خضوع و شکر بر آستانه ذات کبریایی حضرت حق سایید و با همه‌ی وجود و متواضعانه این عظمت و شکوه را ستایش کرد و به این هوشمندی و روح جهادی و فرهنگ انقلابی و رویکرد تمدنی؛ آفرین گفت و از همه‌ خلق کنندگان این حماسه بزرگ و شرکت کنندگان و برنامه ریزان این راهپیمایی وحدت آفرین و اقتدار بخش در ایران و جهان و محور مقاومت صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

این امواج انسانی و فریاد های آسمانی و بیداری ایمانی و آتشفشان انقلابی نقطه قوت و پشتوانه اقتدار و راز پیشرفت ملت بزرگ ایران و امت اسلام و سرمایه ای عظیم برای فائق آمدن بر چالش ها و مشکلات پیش روی میهن و انقلاب اسلامی است و هموار کننده مسیر پیمایش گام دوم انقلاب که در بیانیه رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی ترسیم شده است، بشمار می آید و رجاء واثق است این حضور خردمندانه و شکوهمند در انتخابات ۱۱ اسفند۱۴۰۲ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در کارنامه قطور انقلاب اسلامی رقم بزند و به پشتوانه این اقتدار محور مقاومت و امت اسلام بر استکبار و صهیونیزم جهانی شاهد پیروزی فزونتر باشد. بفضله و منه.

روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظرات