۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۵۱۳۶۵
حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی در گفت‌وگو با رسا:

معجزه راهپیمایی ۲۲ بهمن هرسال در ایران تکرار می‌شود

معجزه راهپیمایی ۲۲ بهمن هرسال در ایران تکرار می‌شود
قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه ملت ایران با همه فشار‌ها و مشکلاتی که وجود دارد به جمهوری اسلامی علاقه و ارادت دارند، اظهار داشت: امسال مردم ایران اسلامی و شهر مقدس قم حماسه ای دیگر را آفریدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با گرامیداشت ایام دهه فجر و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز تصریح کرد: یکی از معجزه هایی که هرسال در ایران تکرار می شود، راهپیمایی 22 بهمن است.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه ملت ایران با همه فشارها و مشکلاتی که وجود دارد به جمهوری اسلامی علاقه و ارادت دارند، اظهار داشت: امسال مردم شهر مقدس قم مانند راهپیمایی 9دی حضور به هم رساندند، این حضور پرشور و نشاط آفرین در راهپیمایی 22 بهمن نویدبخش پیروزی دیگری در انتخابات است و گام دوم انقلاب را محقق خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید ایران اسلامی اتفاقات خوبی را رقم خواهند زد، ابراز کرد: مطمئنا بیش از کسانی که امروز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد؛ آمارهایی منتشر می شود که حضور مردم در انتخابات پیش رو کم رنگ است اما قضیه برعکس است و دشمنان جمهوری اسلامی خواهند دید که مردم حماسه ای دیگر را در انتخاباب رقم می زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن «مرگ بر آمریکا» به معنای واقعی است، گفت: مردم برای دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند و با حضور در این راهپیمایی اعلام کردند که ما مانند حاج قاسم سلیمانی در صحنه هستیم.

ارسال نظرات