۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۳۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی ضروری است

مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مردم را پشتوانه اصلی نظام خواند و گفت: مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی امری ضروری بوده و تکمیل کننده ایمان آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف، فرهنگیان، فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های عشایری استان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب گفت:حضور مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند امری ضروری و لازم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور و مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی را مهم دانست و آن را تکمیل کننده ایمان عنوان کرد و گفت: خالی کردن صحنه قطعاً به نفع بدخواهان است و باعث پیروزی دشمن بر اسلام و مسلمین خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور آحاد مختلف مردم در همه صحنه‌ها خصوصاً عشایر غیور عنوان کرد: عشایر جمعیتی متعهد به اسلام، متدین، ولایت مدار و محب اهل بیت هستند، که به عنوان گوهرهای ناب، بخشی از اقتصاد و تولید را علیرغم محدودیت‌هایی که دارند، با اشتیاق انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با یادآوری ساده زیستی، قانع بودن، مهمان نوازی، و دلنشینی مجالست با آنها، نقش عشایر و شهدای والامقام عشایر را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ممتاز و درخشان توصیف کرد.

وی گفت: صداقت و وفاداری این گروه از مردم حقیقتاً زبانزد عام و خاص است، تا جاییکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از قوم لر و مردم لرستان بعنوان مردم شجاع، وفادار، با صداقت یاد کردند، که مصداق روشن آن عشایر هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان خدمات ارزشمند نظام اسلامی، به روستاییان و عشایر و اختصاص و تامین آب، برق، گاز و راه سازی، بهداشت و عمران و آبادانی و توجه به ساخت مسکن و دهها کار خدماتی دیگر عنوان کرد: البته دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عشایر استان بایستی خدمات کمی و کیفی بیشتری را در اختیار این قشر از جامعه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان اقدامات ددمنشانه پهلوی اول و دوم و کشتار و تبعید و عدم توسعه و پیشرفت در همه مناطق خصوصاً مناطق عشائری را ظلمی آشکار برشمرد و در مورد غیرت و مردانگی و وفاداری عشایر محترم آنان را دلداده به انقلاب نظام اسلامی معرفی کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات