۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۵۱۱۴۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تبعیت و صیانت از ولایت فقیه مهم‌ترین راه عاقبت بخیری است

تبعیت و صیانت از ولایت فقیه مهم‌ترین راه عاقبت بخیری است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: ولایت فقیه ادامه ولایت ائمه اطهار (ع) بوده و تبعیت و صیانت از ولایت فقیه مهم‌ترین راه عاقبت به خیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شهرستان کاشان گفت: امروز آمریکا، جنایتکاران در غزه و منافقان باید منتظر مواخذه الهی باشند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در سوره فجر می‌فرماید هرکس روی زمین ظلم و فساد انجام دهد خداوند او را دچار عذاب الهی می‌کند، افزود: دشمنان بدانند خدا در کمین گنهکاران است و این مضمون در آیه ۱۴ سوره فجر «ان ربک لبالمرصاد» آمده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: خداوند در سوره فجر می‌فرماید، وقتی خداوند به انسان نعمتی را می‌دهد مغرور می‌شود، اما اگر برایش سخت گرفته شود می‌گوید خداوند مرا دچار تنگنا کرده، اما حقیقت این است که وقتی مردم اکرام یتیم نکنند و اطعام مسکین را تشویق نکنند و مال را بدون در نظر گرفتن حرام و حلال بودن آن به دست آورند و بدون محاسبه الهی مال جمع کنند، سرانجام این کار‌ها پشیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: خداوند به انسان‌ها فرصت داده است تا عمل صالح داشته باشد و بزرگ‌ترین توشه سفر آخرت عمل صالح است.

وی در ادامه ولایت فقیه را ادامه ولایت ائمه اطهار(ع) دانست و ابراز داشت: ولایت فقیه ادامه ولایت ائمه اطهار (ع) است و تبعیت و صیانت از ولایت فقیه مهم‌ترین راه عاقبت بخیری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امتحان الهی همیشه وجود دارد اظهار داشت: باید دعا کرد تا آخرین لحظه جان و جسم ما برای قرآن، اهل بیت (ع) و استمرار ولایت اهل بیت (ع) که ولایت فقیه است و نظام مقدس جمهوری اسلامی است هزینه شود.

محمد شریف زارعی فرماندار کاشان نیز گفت: دشمن با استفاده ازتمامی ابزاری که در دست دارد قصد دارد اینگونه القا کند که مردم به واسطه برخی مشکلات در انتخابات شرکت نخواهند کرد، اما ملت بصیر ایران با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند نه تنها اجازه شاد شدن دشمنان را نخواهند داد، بلکه با افزایش نرخ مشارکت سبب یاس و ناامیدی آن‌ها را نیز فراهم می‌کنند.

به گفته وی تجربه ثابت کرده که حضور مردم در ادوار مختلف انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره پرشور و دشمن شکن بوده است.

فرماندار کاشان گفت: امام خمینی (ره) روحیه خودباوری، ایثار و شهادت را در جامعه ایجاد و نهادینه کرد و این فضیلت‌ها که رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها است، همچنان ادامه دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات