۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۰۷
بخش پایانی / مشاور مقام معظم رهبری:

افرادی که پایگاه مردمی ندارند، به بیگانگان پناه می برند

خبرگزاری رسا ـ مشاور مقام معظم رهبری گفت: یکی از آفاتی که به انقلاب صدمه و خسارت می زند، کمک گرفتن از بیگانگان و غربی ها برای شکل دهی تبلیغات علیه نظام و انقلاب اسلامی است.
ولايتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری، سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد زین العابدین(ع) این شهر برگزار شد، به بررسی اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و بیان داشت: برخی ها که امروز از لحاظ سیاسی در کشور به مشکل برخورده اند و نمی توانند با کاروان عظیم ملت همراه و همگام شوند به رسانه های غربی پناهنده می شوند.

وی با تقبیح این حرکت اظهار داشت: این اقدام مثل این است که انسان از بیگانه اسلحه و تفنگ بگیرد و به سینه ملت خود شلیک کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رسانه های غربی از جمله بی بی سی بیهوده با کسی مصاحبه نمی کنند مگر اینکه منافع آنها اقتضا کند تصریح کرد: آمریکا و دیگر کشورها که امروز برای ملت ما دل می سوزانند و در رسانه های خود دم از طرفداری از مردم می زنند تنها دنبال منافع خودشان هستنند نه چیز دیگری.

دکتر ولایتی با تاکید بر اینکه عده ای که طمع بازگشت دوباره به کشور دارند در این رسانه ها مشغول ایراد سخن هستند گفت: عده ای از افراد وقتی در داخل کشور با جواب رد ملت مواجه و سرخورده شدند و نمی توانند از پشتیبانی مردمی استفاده کنند دست به دامان رسانه های غربی شده و از آنها برای نیل به اهداف خود بهره می گیرند.

وی تاکید کرد: یکی از آفاتی که ممکن است به انقلاب صدمه و خسارت بزند کمک گرفتن از بیگانگان و غربی ها برای شکل دهی تبلیغات علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه در دموکراسی غربی دین نباید در عرصه حکومت دخالت کند تصریح کرد: دمکراسی مد نظر غربی ها این است که دین در سیاست دخالت نکند و هرکجا قانونی در راستای امور دینی تصویب شود آن را کنار می زنند.

دکتر ولایتی نتایج تجربه شده مردمسالاری دینی در ایران را مثبت خواند و با اشاره به حضور 85 درصدی ملت در انتخابات دهم بیان داشت: همه چهل میلیون نفری که در انتخابات شرکت کردند در واقع به انقلاب اسلامی رای دادند و حضور آنان نشان دهنده پایبندی و وفاداری آنان به انقلاب است.

مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حتی آنهایی که اعتراض دارند و می گویند برخی ها کمتر و عده ای نیز رای بیشتری آورده اند اصل حضور 85 درصدی ملت را قبول دارند و این موضوع حماسه بسیار بزرگی است که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و این مهم، هنر نظام در به صحنه آوردن ملت را نشان می دهد.

دکتر ولایتی در ادامه تاکید کرد: افرادی که دنبال حکومت هستند یا باید به مردم اتکا داشته باشند و یا به بیگانگان، اگر به اعتقادات و باورهای مردم احترام گذاشته شود مردم به او رای می دهند در غیر این صورت با جواب رد ملت مواجه خواهند شد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: این افراد اگر راه به جایی نبرند برای ادامه حیات سیاسی خود باید به خارجی ها و بیگانگان روی بیاورند و آنها نیز مرتب هندوانه زیر بغل آنها می گذارند و می گویند این افراد دنبال دموکراسی واقعی در ایران هستند و از آنها به عنوان جاده صاف کن حکومت سکولار در ایران یاد می کنند.

دکتر ولایتی تصریح کرد: این افراد که در داخل پایگاه اجتماعی ندارند ناچارند که برای سرپا ماندن شان به خارجی ها اتکا کنند و وقتی این گونه شد یعنی بازگشت به دوران قبل از انقلاب و آغاز حاکمیت دوباره غرب بر ایران.

این استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه با قدردانی از حضور حماسی مردم در نهم دی ماه ابراز داشت: ما عامه مردم را در نهم دی ماه و حضور خروشان شان در راهپیمایی دیدیم و ملت در این روز عشق و ارادت خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

وی همچنین با گرامیداشت دهه مبارک فجر بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد.

دکتر علی اکبر ولایتی با بیان اینکه انقلاب ملت را دارد ابراز داشت: ایران اسلامی به برکت انقلاب و ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه های مختلف به قدرت اول دنیا تبدیل شده است و این موضوع در حالی است که زمانی کشور ما مورد تاخت و تاز دشمنان و غربی ها بوده است و باید توجه داشت که برای مراقبت از نفوذ بیگانگان و دشمنان داشتن بصیرت، مراقبت و همچنین تبعیت از مقام معظم رهبری ضروری است. /924/پ202/ج


ارسال نظرات