۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۵۱۰۵۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان:

دهه فجر نقطه عطف تاریخ ملت ایران است

دهه فجر نقطه عطف تاریخ ملت ایران است
اصفهان – ضابطی دهه فجر را نقطه عطف تاریخ ملت ایران و سر آغاز حاکمیت ارزش‌های الهی و معنوی دانست و گفت: بستر سازی برای امید آفرینی از وظایف همه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سعید ضابطی در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، گفت: دهه فجر جشن ملی ملت ایران است و مستلزم توجه و برگزاری هرچه با شکوه ترجشن‌های دهه فجر است.

وی دهه فجر را نقطه عطف تاریخ ملت ایران و سر آغاز حاکمیت ارزش‌های الهی و معنوی و نقطه رهایی ملت ایران از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی دانست و افزود: نخستین چیزی که دهه فجر به ذهن متبادر می‌کند، مقاومت، ایستادگی، پایمردی رشادت و ایثار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را که بر پایه خون شهدا و مجاهدت مردم است را از رسالت مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: باید تلاش کرد تا این روز‌ها را برای نسل جوان پس از انقلاب که در جریان وقایع آن روز‌ها نبودند توصیف کرد تا برای ابد در ذهن‌ها ثبت و ضبط شود.

وی افزود: امروز که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد ایران اسلامی به برکت دم مسیحایی امام راحل، خون شهدا، رهبری امام خامنه‌ای و استقامت و بصیرت مردم ولایتمدار و مؤمن خود، فتنه‌ها را در نطفه خفته و امروز استوارتر از همیشه به سوی قله می‌رود.

ضابطی احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و گسترش ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز دشمن زخم خورده از طریق فضای مجازی قصد دارد تا با انتشار ناامیدی و نارضایتی در بین جوانان آنان را از انقلاب دور کند، اما جوانان ایران اسلامی هشیار و آگاه هستند و تا پای جان برای حفظ این ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

وی بستر سازی برای امید آفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام را از وظایف همه آحاد جامعه دانست و گفت: انقلاب اسلامی با هدف برقراری عدالت در جامعه به پیروزی رسیده است و هر زمان که از عدالت فاصله بگیریم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل دور شده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در ادامه به لزوم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی و خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های آن‌ها است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات