۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۵۰۶۸۲
نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب:

اهمیت شرکت در انتخابات برای مردم تبیین شود

اهمیت شرکت در انتخابات برای مردم تبیین شود
حجت الاسلام سعیدی یکی از حقوق برجسته ملت ایران، حق رأی و شرکت در انتخابات دانست و گفت: حضور چشم‌گیر مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی از ضروریات کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعیدی در گفت‌وگویی پیرامون مسئله انتخابات گفت: یکی از حقوق برجسته ملت ایران، حق رأی و شرکت در انتخابات است و حضور چشم‌گیر مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی از ضروریات کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم دشمن‌شکن ما باید منتخبان خود را آزادانه انتخاب نموده و به کاندیدای موردنظر خود رأی بدهند تا بتوانیم انتخاباتی آزاد و پرشور در کشور داشته باشیم.

حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری از نهادهای استراتژیک و مهم کشور بوده و مجلس شورای اسلامی نیز عصاره خوبیها و مرکز قدرت ملت ایران و تأثیرگذار در سرنوشت مردم است و همگان برای تبیین جایگاه این دو مجلس، وظیفه داشته و باید به وظیفه خود پیرامون برگزاری پرشور انتخابات، عمل نماییم.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال از مسائل مهمی است که باید در این راه ضمن تبیین و بصیرت افزایی، به تشریح اهمیت آن بپردازیم، عنوان کرد: تمام گرایش ها باید به اهمیت تشکیل مجلس توانمند اندیشیده و برای مصلحت کشور که وحدت کلمه و بالندگی در مسیر رشد است، پرقدرت وارد میدان شوند.

نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب در پایان ابراز کرد: انتخابات این دوره از مجاهدت های ویژه ملت شریف ایران است و مقام معظم رهبری نیز همچون امام راحل، بارها بر این امر مهم تأکید کرده اند.

ارسال نظرات