۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۵۰۵۳۳
به همت خبرگزار رسا:

نشست رسانه، مشارکت و امید آفرینی برگزار می‌شود

نشست رسانه، مشارکت و امید آفرینی برگزار می‌شود
فعالان رسانه ای حوزه در نشستی به میزبانی خبرگزاری رسا، به بیان دیدگاه های خود درباره الزامات و بایسته های مشارکت گسترده و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو می پردازند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی در راستای ماموریت‌های خود برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی تبیینی و همچنین مناظرات انتخاباتی کرده است.

نشست نخست انتخاباتی خبرگزاری رسا با حضور مبلغان و روحانیون با عنوان نشست "چله تواصی" با موضوع نقش مبلغین در امیدآفرینی و حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

دومین نشست از این سلسله نشست‌ها با حضور جمعی از فعالان حوزوی رسانه‌ای با عنوان رسانه، مشارکت و امید آفرینی در روز دوشنبه 9 بهمن ماه از ساعت 15 در خبرگزاری رسا به نشانی قم، انتهای خیابان شهید صدوقی، خیابان بهشت، پلاک 95 و به صورت مجازی از طریق کانال خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.

نشست خبری

گفتنی است در این نشست فعالان حوزوی رسانه‌ای و فضای مجازی به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص رسالت اصحاب رسانه‌ در امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خواهند پرداخت.

علاقه مندان می توانند این نشست را به صورت پخش زنده از کانال خبرگزاری رسا مشاهده کنند.

 

ارسال نظرات