۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۷۵۰۱۹۶

وداع باشکوه قمی ها با پیکر دو شهید مدافع حرم

وداع باشکوه قمی ها با پیکر دو شهید مدافع حرم
مراسم وداع با پیکرهای چاک شهدای مدافع حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی شهید سردار علی آقازاده نژاد و شهید سرگرد سعید کریمی در قم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مردم انقلابی و شهید پرور استان قم با حضور گسترده در مراسم وداع با پیکر دو شهید والا مقام دفاع از حرم علی آقازاده و سعید کریمی با آرمان های انقلاب، امام و شهدا تجدید پیمان کردند.
 
سردار شهید علی آقازاده و سرگرد شهید سعید کریمی متولد شهر مقدس قم و مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و دفاع از حرم بودند که روز شنبه ۳۰ دی در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند.
 
وداع باشکوه مردم قم با پیکر دو شهید مدافع حرم+ جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری
مراسم وداع با پیکر مطهر پاک این دو شهید والامقام که طی روزهای اخیر در عملیات تروریستی رژیم جنایت کار صهیونیستی در دمشق به  درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، دوشنبه شب با حضور پرشور مردم انقلابی قم و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی استاد و خطیب حوزه علمیه قم، در این مراسم با تاکید بر انتقام الهی از ظالمان و دشمنان بر اساس تعالیم قرآنی گفت: نتیجه دشمنی با اسلام و مجاهدان آن نابودی است و انتقام گیرنده از ظالمان و جنایتکاران خداوند منان است.
 
وداع باشکوه مردم قم با پیکر دو شهید مدافع حرم+ جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری
حاج مهدی سلحشور هم در این مراسم به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت و مردم هم در سوگ شهدای عزیز بر سر و سینه زدند و اشک ریختند.
 
مراسم تشییع این دو شهید والامقام سه شنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۱۴ از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به سمت گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای مدافع حرم و آزادی قدس شریف بدست رژیم سفّاک و جنایتکار صهیونیستی و تأکید بر ادامه راه نورانی این شهدای عزیز تا محو اسرائیل غاصب از مردم انقلابی و شهید پرور استان قم جهت شرکت در مراسم وداع و تشییع شهدای عزیز قمی شهیدان آقازاده نژاد و کریمی دعوت بعمل آورد. 
 
وداع باشکوه مردم قم با پیکر دو شهید مدافع حرم+ جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری
بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم وداع دانشجویان و جامعه دانشگاهی با پیکر شهدا در دانشگاه بین‌المللی قم فردا سه شنبه همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود و ساعت 14 همان روز نیز مراسم تشییع در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز و بعد از مراسم عزاداری، پیکر مطهر شهدا از مسیر باغ راه انقلاب و خیابان انقلاب تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
 
مراسم شب اول شهدا سه شنبه سوم بهمن‌ماه در مسجد مقدس جمکران ساعت 19:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی و مداحی سید مهدی میرداماد برپا و مراسم‌های مختلف نیز از سوی خانواده این دو شهید در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد که جزییات این مراسمات از سوی بیت شهدا اعلام خواهد شد.
 
مراسم بزرگداشت دیگری نیز شنبه هفتم بهمن‌ماه در شام وفات عقیله بنی‌هاشم(س) بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
 
مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار می شود
 
 
ارسال نظرات