۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۵۰۱۶۱

ثبت نام ۲۰۰ دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه کاشان

ثبت نام ۲۰۰ دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه کاشان
اصفهان - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از ثبت نام ۲۰۰ دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد جعفر محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف ایام‌البیض در مسجد امیرمومنان (ع) این دانشگاه به مت سه روز از ۵ تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی چند سال به علت شیوع بیماری کرونا و همزمانی با ایام امتحانات دانشجویان برگزار نمی‌شد، افزود: امسال این مراسم معنوی با حضور پرشور اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشگاه برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه تمام علاقمندان می‌توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند، افزود: هزینه ثبت نام برای اساتید و کارمندان و سایر دانشجویان دانشگاه‌ها ۲۵۰ هزار تومان، برای دانشجویان دانشگاه ۱۰۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام محمدی اعتکاف را فرصتی مناسب برای بازسازی و خودسازی انسان دانست و خاطر نشان کرد: مراسم پرفیض اعتکاف زمینه‌ای برای توسعه فرهنگ دینی و الهی در دانشگاه‌ها و مصونیت نسل جوان فراهم می‌کند.

وی برگزاری برنامه‌های قرآنی، تلاوت دسته جمعی، صحیفه خوانی، تفسیرقرآن، سخنرانی مذهبی، قرائت ادعیه، مداحی و مناجات، مشاوره دینی با حضور مبلغان، کرسی‌های آزاداندیشی، حلقه‌های معرفت را از جمله برنامه‌های اعتکاف ایام البیض اعلام کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی و انس با نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی خواهد بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات