۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۵۰۱۱۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه است

دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه است
روانشاد دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی بیان کرد و گفت: در دهه فجر جُنگ های شادی تقارن با ماه رجب و شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اعظم روانشاد، ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و رسانه‌ای ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی است، گفت: از این ظرفیت باید استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: امیدآفرینی در برنامه های دهه فجر پیش درآمد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال است.

وی در ادامه عنوان کرد: باید با اقدامات فرهنگی زمینه افزایش مشارکت مردم در رویداد مهم انتخابات را فراهم کرد. روانشاد بیان کرد: عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌ها منعکس شود چراکه این اقدام خنثی کننده توطئه های رسانه های معاند است.

وی به هجمه های رسانه ای توسط دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تقویت برنامه های فرهنگی و نقش پر رنگ رسانه ها در جهت امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب خنثی کننده توطئه دشمنان است.

روانشاد با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای بر بلندای حضور که روز گذشته با حضور استاندار لرستان رونمایی شد، بیان کرد: برگزاری جشنواره های موسیقی، شعر، فیلم و تئاتر و افتتاح سینما کیو از اقدامات مهم دهه فجر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: در دهه فجر جُنگ های شادی تقارن با ماه رجب و شعبان برگزار می‌شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات