۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۴۹۹۹۵

شوخی‌های حاشیه ساز + فیلم و عکس

شوخی‌های حاشیه ساز + فیلم و عکس
تولیدکنندگان برنامه تلویزیونی حسینیه معلی در آستانه پخش فصل پنجم این برنامه با انتشار تیزری از پخش فصل جدید خبر دادند، اما این تیزر موافقان و مخالفانی در فضای مجازی داشت.
 

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حسینیه معلی برنامه تلویزیونی است که در سال‌های اخیر در مناسبت‌های محرم و صفر و ایام ماه شعبان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این برنامه با حضور کارشناسان مداح مشهور روی آنتن می‌رود. آن‌ها معتقدند که ترویج فرهنگ روضه‌خوانی، نوحه‌خوانی و هیأت‌داری هدف این برنامه است.

در این فصل از معلی که بناست ماه شعبان روی آنتن برود و مدتی است ضبط آن انجام شده است، میثم مطیعی، سیدمجید بنی‌فاطمه، نزار القطری و سیدرضا نریمانی کارشناس و داور هستند.

سناریوهای از پیش‌تعیین شده در معلی

در هر فصل تولیدکنندگان این برنامه تلاش کردند برای حضور هر مهمان و شرکت کننده این برنامه سناریو از پیش طراحی شده داشته باشند و مداحان هم برای حضور آنان برنامه داشتند. بعد از هر قسمت هم برش‌هایی از برنامه توسط تولیدکنندگان در رسانه‌ها و فضای مجازی بازنشر می‌شد تا هدف اصلی آنان محقق شود.

اما در فصل پنجم انتشار یک تیزر از این فصل در فضای مجازی حواشی بسیاری داشت. ابتدا این تیزر را ببینید:

تعداد بازدید : 37

مداحان همیشه شوخ طبعی دارند

این فیلم توسط صفحه اصلی برنامه و سیدبشیر حسینی (طراح این برنامه) منتشر شد و مداحان حاضر در آن برنامه هم آن را بازنشر کردند. این فیلم موافقان و مخالفان بسیاری داشت. محسن عراقی، مداح اهل بیت(ع) این اتفاق را خوب توصیف کرد و سجاد محمدی نوحه‌سرا در خصوص آن نوشت: این اتفاق همیشه در پشت صحنه مجالس هیأت مرسوم است و مداحان شوخ‌طبعی دارند.

ما با صدای شما گریه می‌کنیم

از سوی دیگر هم بسیاری از مخاطبان هم این رفتار را نقد کردند و نوشتند: ما با صدای شما گریه می‌کنیم، لطفاً نکنید!

ارسال نظرات