۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۴۹۷۵۸
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۲)؛

آیت الله رجبی: حضور پرشور مردم در انتخابات، پشتوانه ایران در مجامع بین المللی است

آیت الله رجبی: حضور پرشور مردم در انتخابات، پشتوانه ایران در مجامع بین المللی است
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) حضور پرشکوه مردم در انتخابات را موجب امید و نشاط طرفداران انقلاب و کشورهای همسوی ایران اسلامی و به کرسی نشاندن خواسته های ما در مجامع بین‌المللی با موضع قوی و بالاتر دانست.

آیت الله رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه عمل به وعده‌های انتخاباتی سبب مشارکت باشکوه مردم در انتخابات خواهد شد اظهار داشت: عمل نکردن به وعده‌ها و فعالیت‌های خوب از سوی مسئولان سبب شرکت باشکوه مردم در انتخابات خواهد شد.

وی افزود: باید مسئولان و نمایندگان مردم از دادن وعده هایی که در توان آنها نبوده و یا فراتر از اختیارات آنان است، پرهیز کنند و با همکاری همدیگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف سازند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: باید با کسانی که برخلاف ضوابط و قوانین کشور، سیاه نمایی کرده و با ایجاد یاس و نامیدی مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند، برخورد جدی صورت گیرد تا فضا را آلوده نکرده و از ایجاد ابهام و تردید در میان مردم جلوگیری شود.

آیت الله رجبی با بیان این که باید اطلاع رسانی خوبی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم برای مردم صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: رسانه ها، وزارت ارشاد، جراید و روزنامه ها و حتی اساتید حوزه و دانشگاه ها می توانند در تبیین اهمیت انتخابات و آگاهی مردم نسبت به توطئه های دشمنان و تبیین وظیفه ملی مردم نسبت به انقلاب اسلامی، اقدامات خوب و موثری داشته باشند.

وی افزود: باید برای مردم تبیین شود که شبهات افراد مغرض نسبت به نظام و خدمات آن با پشت پرده ایجاد شبهات و وارونه جلوه دادن حقایق از سوی دشمنان و پشت پرده این شبهه افکنی ها برای مردم تبیین شود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به تاثیر مشارکت پرشور مردم در انتخابات برای حل مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: بدون شک اگر مردم با بصیرت در این صحنه گام برداشته و به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند، افراد صالحی روی کار خواهند آمد که منتخبان آنان می‌توانند با ارائه طرح‌ها و اقدامات خوب، مشکلات را برطرف کنند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی را از توطئه‌گری باز می‌دارد و این حضور به دشمنان خواهد فهماند که ملت ایران فریب توطئه‌های بیگانگان را نمی‌خورند و این مسئله سبب تضعیف دشمنان شده و موجب تقویت فعالیت های مسئولان برای حل سریع تر مشکلات مردم در فضایی آرام خواهد شد.

آیت الله رجبی با بیان این که حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب تقویت سیاست خارجی انقلاب اسلامی در بُعد بین‌المللی خواهد شد اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات موجب امید و نشاط طرفداران انقلاب و کشورهای همسوی ایران اسلامی می شود و خواسته های ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی با موضع قوی و بالاتری مطرح شده و به کرسی نشانده خواهد شد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان با اشاره به این که حضور در انتخابات سبب شکست دشمنان خواهد شد خاطرنشان کرد: در دهه‌های گذشته، تجربه ثابت کرده است که هرجا مردم به صورت حداکثری در صحنه‌ها حضور پیدا کردند، دشمنان آنان نیز عقب‌نشینی کرده و متحمل شکست شدند.

ارسال نظرات