۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۹۶۳۵
عضو هئیت امنای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی بزرگداشت راه و تفکر ایشان است

بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی بزرگداشت راه و تفکر ایشان است
حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی گفت: بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی بزرگداشت راه و تفکر ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی، ظهر امروز، در همایش استانی «استاد فکر»، گرامیداشت فقیه مجاهد علامه «محمد تقی مصابح یزدی»، که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: آیت الله مصباح در زمان حیات و بعد از رحلت مورد بغض و کینه دشمنان اسلام و دشمنان نظام واقع شد و واقع می شود و عده ای نیز از سرنادانی و کورکورانه از دشمن تبعیت می کنند.

عضو هئیت امنای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی افزود: علت این بغض و کینه استکبار و دشمنان از این نشات می گیرد که آیت الله مصباح حقیقت زلال اسلام را با بیان قابل فهم برای جوانان، متفکرین و تاثیرگذاران امروز و فردا شفاف بیان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی فریب های دشمنان برا برملا می کرد و این دشمن را عصبانی می کرد، گفت: علت تقابل و دشمنی ها نه تنها تمام نمی شود بلکه ادامه خواهد داشت.

فرزند آیت الله مصباح یزدی گفت: تفکر غربی با همه فریب ها و دسیسه ها زیبا جلوه داده می شد و می شود و عده ای به دلیل کمبود معرفت، ساده لوحی و یک سری منافع مالی کورکورانه این تفکر را دنبال می کنند.

عضو هئیت امنای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی جبهه مقاوم را که جبهه تفکر اسلامی است برای مردم بیان کرد، ایشان نگاه متعالی اسلام را مطرح کرد و به زبان ساده برای مردم توضیح داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی گفت: امروز اگر آن جاسوس سیا می گوید دموکراسی غربی در ایران یک دشمن دارد و آن مصباح یزدی است، به خاطر همین نکته است.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی برهمه واجب است و بزرگداشت ایشان بزرگداشت راه و فکر ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی گفت: امیدواریم در تبیین این فکر اسلامی و اسلام ناب محمدی بتوانیم قدم های بزرگتری برداریم و باید اسلام را آنطور که هست بشناسیم و به مردم نیز بشناسانیم.

وی تاکید کرد: باید قلمرو تفکر اسلامی را در جهان گسترش دهیم و با انجام این وظیفه زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات