۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۹۰۸۱
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

ایجاد رعب و وحشت از سوی دشمنان، اثری در اراده ملت نمی گذارد

ایجاد رعب و وحشت از سوی دشمنان، اثری در اراده ملت نمی گذارد
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر اینکه تمام ابهت پوشالی اسرائیل در تیررس مقاومت است، عنوان کرد: مقاومت، عزت، شجاعت و رشادت را از مکتب حاج قاسم سلیمانی آموخته و اسرائیل از بین رفتنی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت السلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب تجمع طلاب و فضلاي حوزه علمیه قم در تجمع محكوميت جنايت گلزار شهدای کرمان و گراميداشت شهداي مظلوم آن واقعه که در مدرسه علمیه کرمانی ها برگزار شد، با بیان اینکه بالاترین عزت، و عظمت و شایسته ترین مقام برای شهدا، قرب و سیر الی الله است، اظهار داشت: شهادت حرکت از فرش به عرش و از چاه به ماه است و به این مقام به کسی داده می شود که برگزیده الهی است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه ایجاد رعب و وحشت از سوی دشمنان، اثری در اراده ملت نمی گذارد، عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند بکشید ما را ملت بیدارتر می شود.

وی ضمن بیان اینکه امام صادق علیه السلام فرمودند ما از دنیا نرفتیم جز با شهادت، ابراز داشت: دولت صهیونیستی که دست ناپاکش تا مرفق به خون مردان و زنان بی گناه آلوده است و ترورها و بمب گذاری های متعددی انجام داده است هرگز به اهداف خود نمی رسد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر با اشاره به اینکه نماز جمعه ام القرای کشورهای اسلامی در زمان امامت حضرت آیت الله خامنه ای از بالا با هواپیما و از زمین با بمب‌گذاری مورد حمله دشمنان قرار گرفت، گفت: این اقدامات باعث نشد که نماز جمعه تعطیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ضمن بیان اینکه دشمنان دانشمندان و شخصیت ها را ترور کردند ولی راه به جایی نبردند، اظهار داشت: محور مقاومت معیار آن این است که پیرو کسی مانند حاج قاسم سلیمانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه گلزار شهدای کرمان مرقد عطرآگین شهدا است، گفت: با این ترورهایی که دشمن انجام داد، قداست این مکان دوچندان و محل نزول ملائکه الله شد و خواهیم دید که در روز سوم و هفتم شهادت زائرین، جمعیتی جمع خواهد شد که تشییع جنازه حاج قاسم را تداعی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر اینکه تمام ابهت پوشالی اسرائیل در تیررس مقاومت است، عنوان کرد: مقاومت عزت، شجاعت و رشادت را از مکتب حاج قاسم سلیمانی آموخته و اسرائیل از بین رفتنی است و این روز را خواهیم دید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه دولت های خودفروخته ای که برای حیات ننگین خود مزدورانی را استخدام می کنند، به نتیجه ای نمی رسند، ابراز کرد: استکبار باید بداند که امدادهای غیبی و نیروهای حاج قاسم در تقاص خون شهیدان هیچ کجا را برای آنها امن قرار نمی دهد.

وی ضمن بیان اینکه با تدبیر رهبر معظم انقلاب خواهیم دید که سیلی محکم و انتقام سختی تحقق پیدا خواهد کرد، بیان داشت: برگزاری مجالس بزرگداشت شهدا و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت تکلیف است و هدف حرکت های تروریستی نشانه گرفتن وحدت ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان افزود: نباید با تضعیف نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آن چیزی که دشمن می خواهد را انجام دهیم و رسالت حفظ خون شهیدان به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین است.

ارسال نظرات