۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۴۸۹۴۲
از سوی دانشگاه باقرالعلوم صورت گرفت؛

اعطای دکترای افتخاری به ۴ جانباز دفاع مقدس

اعطای دکترای افتخاری به ۴ جانباز دفاع مقدس
طی مراسمی در دانشگاه باقرالعلوم به ۴ جانباز حوزوی و روحانی دفاع مقدس دکترای افتخاری اعطا شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم اعطا دکترای افتخاری به 4 جانباز دفاع مقدس صبح امروز در دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس هیأت امنای دانشگاه باقرالعلوم برگزار شد، از همسران این جانبازان نیز تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم به آقایان محمدحسین صادقی، سیداسحاق اندیشه، متین احمدی جعفری و عبدالمحمد جعفری دکترای افتخاری اعطا شد.

در میان این ایثارگران آقایان احمدی و جعفری دارای مدرک دکتری بوده و آقای اندیشه نیز سطح 4 حوزه را دارا است.

اندیشه به نمایندگی از جانبازان حاضر، وظیفه خود را لبیک به فرمان امام دانست و از ابراز ارادت جمع حاضر به مقام جانبازان تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم این قدردانی ناچیز که ادای دین مختصری است به کسانی که ولی نعمت ما هستند، مورد پذیرش قرار بگیرد. هر کس در هر جایگاهی که قدمی برای دین و قرآن و ملت بر می دارد مدیون ایثارگری این افراد است.

گفتنی است، مراسم اعطای دکترای افتخاری به 4 جانباز دفاع مقدس از سوی دانشگاه باقرالعلوم با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه صورت گرفت.

نماینده مرکز خدمات در این مراسم گفت: 984 روحانی ایثارگر دفاع مقدس در قم حضور داشته و مرکز خدمات سعی دارد به همه این عزیزان سرکشی کند و تا کنون در خانه بیش از 80 جانباز بالای 50 درصد دفاع مقدس حضور داشته ایم.

ارسال نظرات