۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۳۷۶
قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها:

طوفان الاقصی سیلی فراموش ناشدنی جبهه مقاومت بر گونه اسرائیل است

طوفان الاقصی سیلی فراموش ناشدنی جبهه مقاومت بر گونه اسرائیل است
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال عملیات طوفان الاقصی را سیلی فراموش ناشدنی جبهه مقاومت بر گونه صهیونیست ها برشمرد و این شکست را نقطه عطف تاریخی برای حرکت فلسطین و مسلمین علیه صهیونیسم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به تحولات جهانی پسا طوفان الاقصی گفت: جریان عظیم تاریخی طوفان الاقصی یک جریان سرنوشت ساز برای موضوع فلسطین است از این جهت یک جریان سرنوشت ساز می باشد که ملتی سالها کشورشان توسط صهیونیسم و با حمایت غرب و استکبار به تصاحب در آمده بود از پرتاب سنگ به ایجاد عملیات نظامی پیچیده و غافلگیرانه رسیدند.

وی افزود: دنیای امروزی در طوفان الاقصی مشاهده کرد جوانان و ملت مقاوم و صبور فلسطین با برنامه و تجهیزات به جنگ صهیونیست ها آمدند، این جریان درک این موضوع را به همگان ثابت کرد که مسلمین می توانند روزی با تمام قوا به جنگ صهیونیسم بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه طوفان الاقصی قدرت و نمونه کوچکی از قدرت ایمان مسلمانان است، اظهار داشت: جبهه اسلام می تواند با ایمان،  توکل به خدا و اتحاد در مقابل تمامی اذناب استکبار بایستد.

وی با بیان اینکه اُبهت اسرائیل شبیه به یک طبل توخالی است، یادآور شد: طوفان الاقصی شوکی به صهیونیست ها بود که گنبد آهنی و حمایت های استکبار از شما نمی تواند امنیت ساز برایتان باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: امروز امنیت حاکمیت و ارتش صهیونیسم برای خودشان هم زیر سوال رفته است و اذعان دارند طوفان الاقصی گام هایی را در جهت اسقاط اسرائیل دارد.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها با اشاره به نسل کشی در غزه خاطرنشان کرد: نسل کشی در غزه خاطر مسلمانان را تلخ کرده است اما سیلی که دشمن از طوفان الاقصی خورده است فراموش ناشدنی است و این شکست در تاریخ به عنوان نقطه عطف حرکت فلسطین و مسلمین علیه صهیونیسم ثبت شده است.

حمیدرضا شاکر

ارسال نظرات