۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۴۶۸۶۰
فرمانده سپاه کاشان تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین کاشان

گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین کاشان
اصفهان – سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه بسیج امروز در عرصه های مختلف منشأ اثرات و خدمات بسیار زیادی است به تشریح گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین کاشان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و هزاران جان برکف دیگر آماده مبارزه هستند.

وی افزود: شجره طیبه بسیج روز به روز تناورتر، پرثمرتر، باشکوه‌تر و بالنده‌تر در خدمت بشریت خواهد بود و امروز در ۴۴ سالگی تأسیس بسیج رویش‌های انقلاب اسلامی از اقصی نقاط دنیا از غزه و فلسطین گرفته تا لندن و پاریس و نیویورک ادامه دارد.

به گفته وی درهفته‌های گذشته مردم آزاده و بیدار در بیش از ۴۰ کشور دنیا با روحیه بسیجی در عرصه دفاع از مظلومین غزه به میدان آمدند و شکل دیگری از تفکر بسیج را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه بسیج امروز در عرصه های مختلف منشأ اثرات و خدمات بسیار زیادی است، ادامه داد: بسیج امروز تنها در یک عرصه محرومیت زدایی و سازندگی از دوازده عرصه فعالیت‌های خود دو باب منزل از صفر تا صد احداث و تحویل محرومین داده است.

سرهنگ اکبری، تکمیل و تجهیز ۳۶ باب منزل برای محرومین با همکاری کمیته امداد امام، تعمیر و رنگ آمیزی ۵ مدارس، احداث و تکمیل ۵ مساجد وپایگاه‌های بسیج، راه اندازی ۸۶ صندوق‌های قرض الحسنه مردم محورو منطقه محور، پرداخت‌های وام‌های اشتغال زایی برای ۷۰ نفر به مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را از جمله فعالیت‌های بسیج در عرصه محورمیت زدایی و سازندگی اعلام کرد.

وی همچنین ایجاد ۷۰ کارگاه تولیدی و اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و و فراهم شدن زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر، ایجاد ۴ مورد پروژه‌های عمرانی با مشارک دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با مبلع یک و نیم میلیارد تومان، توزیع بیش از ۳ هزار بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی ولایروبی قنوات در سطح روستا‌ها با هدغ کمک به تولید پایدار، آبرسانی به روستاها، و ۲۳ مورد کمک جهیزیه و ۲۴ مورد سیسمونی بین خانواده‌های نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های بسیج در عرصه محورمیت زدایی و سازندگی برشمرد.

به گفته وی امسال با تشکیل ۲۴۵ گروه جهادی بیش از ۴۴ اردو‌های جهادی درعرصه‌های مختلف شهرستان کاشان برگزار شد.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان کاشان از شش پایگاه نمونه بسیج شهرستان کاشان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات