۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۴۶۶۵۱
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

مقاومت فلسطین چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد

مقاومت فلسطین چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: گرچه فلسطین در جریان اخیر شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است اما با استقامت خود پیروزی را به بار آورده و چهره واقعی صهیونیسم را به جهان نشان داد.

آیت الله موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: استقامت برادرانمان در جنگ اخیر در برابر صهیونیست ها پاسخی به تهاجمات رژیم غاصب و کودک کش بود، طوفان الاقصی و عملیات برادران فلسطینی در جنگ احزاب و در برابر قدرت های طاغوتی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه استقامت مردم غزه ستودنی است، تصریح کرد: در قضایای اخیر برای اولین بار وارد سرزمین اشغالی شدند و این ورود حق مردم فلسطین بود چرا که از خود دفاع کردند.

وی ادامه داد: همه شیاطین دنیا دست به دست هم با تجهیز سلاح به صهیونیست ها در جنگ اخیر یاری رساندند اما در عین حال این گروه مقاومت بود که در برابر همه اینها ایستادند و اگر چه تعداد نفرات و تجهیزاتشان کم بود اما به مدد الهی به پیروزی رسیدند و این وعده الهی به مومنین است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شرط آزادی فلسطینیان در برابر اسرای صهیونیستی دلیل دیگری بر پیروزی مقاومت و جبهه مقاومت فلسطین است.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: آتش بس چندروزه هم به نفع فلسطینیان خواهد بود و ما در جریان مقاومت و مسئله فلسطین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و از استقامت مردم فلسطین حمایت می کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورر شد: گرچه فلسطین در جریان اخیر شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است اما با استقامت خود پیروزی را به بار آورده و چهره واقعی صهیونیسم را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به آینده گروه های مقاومت اظهار کرد: آتش بس مقدمه ای برای پایان جنگ است و اگر چنانچه جنگ ادامه پیدا کند بدون شک پیروز میدان نظامی نیز گروه های مقاومت فلسطین خواهند بود.

ارسال نظرات