۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۴۵۹۵۰
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛

شبکه سازی مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان در فضای مجازی

شبکه سازی مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان در فضای مجازی
اصفهان ـ حجت الاسلام احمدیان از فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در شبکه سازی و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به مبلغان برای فعالیت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در آیین تجلیل از طلاب فعال فضای مجازی، رسانه و هنر ضمن گرامیداشت ۲۵ آبان‌ماه روز ایثار و شهادت اصفهان و سالروز ولادت حضرت زینب(س) به معرفی و بیان طرح خیرالعمل پرداخت و گفت: این طرح  طرحی بود که در سال ۱۴۰۱ به همت دوستان اداره مهر دفتر تبلیغات اصفهان شکل گرفت و هدف آن شناسایی و شبکه سازی و هم افزایی  میان مبلغین و فعالان فصای مجازی و رسانه بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این طرح بعد از فراخوانی که داده شد حدود ۱۰۰۰ نفر از مبلغین اعلام آمادگی کردند و رزومه خود را برای اداره ارسال کردند و و در یک پالایش اولیه ۳۰۰ نفر شناسایی شدند و تعداد ۱۰۰ نفر به عنوان افرادی که تاثیر بیشتری داشتند و توانستند مقدمات اولیه برای شبکه‌سازی در فضای مجازی را ایجاد کنند  شناسایی شدند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: این فعالیت در کنار فعالیت های آموزشی،منتورینگ و مشاوره‌ای بود که سعی شد به همه مبلغان ارائه شود.

حجت‌الاسلام احمدیان در ادامه تصریح کرد: پس از آن فعالان رسانه به صورت شبکه با همدیگر مرتبط شدند و هر گروه متناسب موضوعی که داشت سرگروهی متقبل هم‌افزایی و پیوند افراد با یکدیگر را بر عهده گرفت و  الان در مرحله تقویت گروه‌هایی هستیم که به صورت تخصصی با یکدیگر در ارتباط هستند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: تعدادی از این عزیزان توسط پالایشی که توسط تیم داوری انجام شد انتخاب شدند و امروز در این همایش از تعدادی از آن‌ها تقدیر خواهد شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات