۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۴۵۸۸۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

برگزاری تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عبدی گفت: تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی شنبه ساعت 9 و 30 دقیقه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین اظهار داشت: مردم ایران نشان داده اند که همواره حامی مظلومین بوده و هستند و این مهم را به کرار نشان داده اند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: به همین مناسبت مراسم راهپیمایی و تجمع اعتراضی در روز شنبه بیست و هفتم آبان در مقابل مسجد جامع این شهر با حضور مردم متدین و انقلابی این دیار برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به اینکه این اجتماع ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه برگزار می‌شود، عنوان داشت: این تجمع در اعتراض و محکومیت تجاوزات رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی است که نزدیک به ۴۰ روز است که فلسطین و غزه را به شدت بمباران می‌کند و جنایات بسیاری در این منطقه مرتکب شده است.

این استاد حوزه افزود: رژیم منحوس صهیونیستی با چراغ سبز کشورهای مستکبر و ابرقدرت‌ها دست به یک نسل کشی بزرگ زده است و بی‌شک باید جهان اسلام در مقابل این نسل کشی باید موضع قاطع و درستی اتخاذ کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین وعده همه مردم کرمانشاه در این راهپیمایی بزرگ و حماسه شنبه هفته آینده ساعت 9 و 30 در مقابل مسجد جامع این شهر خواهد بود./1400/

ارسال نظرات