۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۷۶۸

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی شهادت شهید امنیت «ایوب رومیانی»

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی شهادت شهید امنیت «ایوب رومیانی»
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با صدور پیامی تسلیت شهادت ستوان یکم «ایوب رومیانی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در پی شهادت ستوان یکم« ایوب رومیانی، که در حین ماموریت کاری و تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت مجروح و ۲۱ آبان در بیمارستان آبادان به شهادت رسید، بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم» «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» شهادت مجاهدانه سرباز رشید اسلام «شهید ایوب رومیانی» که در راستای تأمین نظم و امنیت به خیل شهدا پیوست، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

به یقین نام آن شهید سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهاد تا حافظ نظم جامعه، آرامش مردم و مبارزه با مخلان امنیت باشد، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس خواهد ماند. درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کورباطن ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی دست نیافتنی خود برای ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد.

مجموعه حافظان امنیت، و دلاوران فراجا، در راستای دفاع از حفظ نظم و امنیت عمومی، همچون همیشه با اقتدار تمام‌ عیار خود، اجازه نخواهند داد خون این شهید والامقام و دیگر شهدای امنیت، پایمال گردد، و تا مجازات عاملین این جنایات از پای نخواهند نشست.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» مجموعه فرماندهی انتظامی، و عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهید پرور کوهدشت و رومشکان، و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

ستوان یکم ایوب رومیانی مامور انتظامی لرستانی در کلانتری ۱۳ آبادان، بامداد شنبه ۲۰ آبان هنگام ماموریت کاری و تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت مجروح و ۲۱ آبان در بیمارستان آبادان به شهادت رسید.

شهید ایوب رومیانی متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای ۳ فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: شهید شهادت لرستان
ارسال نظرات