۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۴۵۵۶۷

بازدید مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی از مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعةالمصطفی

بازدید مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی از مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعةالمصطفی
جمعی از مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی از مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعةالمصطفی بازدید کردند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی خیر مقدم به مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی به ضرورت و ویژگی های آموزش های کوتاه مدت پرداخت و ارائه آموزش در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت را به صورت آموزشی، فرهنگی و تربیتی دانست.

وی فعالیت گروه های علمی مؤسسه بر اساس تقسیم بندی منطقه ای و برگزاری دوره های حضوری و آنلاین را تشریح نمود و فرآیندهای مؤسسه را توضیح داد و دوره های تربیت مربی و استاد و کارگروه های کرسی های نظریه پردازی را از دیگر ظرفیت های مؤسسه ذکر کرد.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی، این موسسه را درگاهی برای مجامع بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی ذکر کرد و افزود: بر همین اساس آموزش محتوا محور در حوزه بین الملل می تواند از ظرفیت عرضه برخوردار باشد.

حجت الاسلام قنبری، معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی برگزاری کارگاه های متنوع با دانشجویان، عضویت در اتحادیه بین المللی، نشست علمی با محوریت دانشگاه علامه و المصطفی را از ظرفیت ها و زمینه های همکاری ذکر کرد که می تواند افق هایی برای حضور بیشتر علمی باز کند.

 

ارسال نظرات