۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۲۵۰
آیت الله خاتمی خبر داد؛

ارائه لیست مشترک جامعتین برای مجلس خبرگان

ارائه لیست مشترک جامعتین برای مجلس خبرگان
آیت‌الله خاتمی ضمن حضور در وزارت کشور، برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت نام کرد و از ارائه لیست مشترک جامعتین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله خاتمی با حضور در وزارت کشور برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه استان کرمان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

وی در حاشیه این ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: مردم بیش از ۴۰ بار پای صندوق‌های رای آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند که ازافتخارات نظام و معنای جمهوریت و مردمسالاری دینی همین است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مثل ادوار گذشته با همکاری جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز، در عرصه خبرگان ورود خواهیم کرد و کاندیداهای اصلح را از نظر دو تشکل در عرصه مجلس خبرگان رهبری معرفی خواهیم کرد.

آیت الله خاتمی افزود: با توجه به اینکه مجلس خبرگان یک مجلس فقاهتی است، این وظیفه را انجام می‌دهیم و برای این وظیفه از علمای بلاد مشورت می‌گیریم و ان شاءالله به لیست مشترک خواهیم رسید. تلاش دشمن بر کمرنگ کردن انتخابات است اما مردم در این عرصه که از مصادیق امر جامع به تعبیر قرآن است، قطعا وارد خواهند شد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات