۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۴۵۰۷۹
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد استکبار ستیزی در آذربایجان شرقی طنین‌انداز شد

فریاد استکبار ستیزی در آذربایجان شرقی طنین‌انداز شد
هزاران نفر از طلاب و روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان، مردم و مسئولان تبریز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، صبح امروز هزاران نفر از طلاب و روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان، مردم و مسئولان تبریز در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت کرده و فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل سر دادند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی سراسری با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و ...، مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

مردم و جامعه اقشار تبریز مسیر بین میدان ساعت تا مصلی اعظم امام خمینی(ره) را راهپیمایی کرده و برای آزادی قدس شریف و نجات فلسطینیان، غرق در نفرت از رژیم صهیونیستی بودند.

گفتنی است راهپیمایان با قرائت بیانیه‌ای، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، خواستار توقف کامل تجاوزات و کشتارها توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی و بازگرداندن سرزمین‌های اشغالی به مردم مستضعف و ستمدیده فلسطین شدند.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان با شرکت هزاران نفری آحاد مردم در سراسر شهرستانها و شهر و روستا های آذربایجان شرقی برگزار شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات