۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۴۴۷۷۶
به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه؛

دوره آموزشی آشنایی و نقد و بررسی فرقه های انحرافی برگزار می شود

دوره آموزشی آشنایی و نقد و بررسی  فرقه های انحرافی برگزار می شود
به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه دوره حضوری آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته های: آتئیسم، بهائیت، تصوّف، اهل حق، جریان مدعی یمانی، وهابیت، عرفان های کاذب، مسیحیت، زرتشت و باستان گرایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه و با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی شهرک مهدیه، دوره حضوری آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته های: آتئیسم، بهائیت، تصوّف، اهل حق، جریان مدعی یمانی، وهابیت، عرفان های کاذب، مسیحیت، زرتشت و باستان گرایی برگزار می شود.

مزایای دوره شامل حضور در طرح هجرت و امین، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی، فعالیت در طرح تبلیغ اینترنتی و گواهی اتمام دوره (معادل 4 واحد درسی) می شود

اتمام پایه چهارم حوزه های بلندمدت یا گذراندن 150 واحد درسی حوزه های سفیران هدایت از جمله شرایط ثبت نام در این دوره می باشد.

این دوره در تاریخ 13 آبان ماه تا چهارشنبه 22 آذرماه 1402هرشب ساعت 18:30 تا 20 به مدت 25 جلسه (به جز پنجشنبه و جمعه) در مدرسه دارالشفاء، پردیسان و شهرک مهدیه برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام صرفا می توانند از طریق سامانه پیشخوان برخط حوزه های علمیه از تاریخ 1 تا 10 آبان ماه 1402 اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02532191890 تماس گیرند.

 

دوره آموزشی آشنایی و نقد و بررسی  فرقه های انحرافی برگزار می شود

 

 

ارسال نظرات