۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۴۴۳۸۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

برای گسترش معروفات و کاهش منکرات، نیازمند ستادهای قوی هستیم

برای گسترش معروفات و کاهش منکرات، نیازمند ستادهای قوی هستیم
حجت الاسلام مهدوی نیا امربه معروف و نهی از منکر تکلیف همگانی و عبادت اجتماعی است که همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان‌، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چگمی گفت: امر به معروف و نهی تکلیف همگانی است و مردم باید نسبت به همدیگر احساس تکلیف داشته باشند.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر لرستان افزود: در قرآن کریم سفارش شده است، اگر به قدرتی در زمین رسیدید، چهار اصل اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار دهید تا مورد یاری خداوند قرار گیرید.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: مردم باید کار خوب را از مسوولان مطالبه کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه داشتن برنامه محوری مهم ترین گام در گسترش معروفات و کاهش منکرات است، گفت: برای تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح شهرستان ها، باید ستادهای شهرستانی برنامه محور باشند.

وی تاکید کرد: برای گسترش معروفات و کاهش منکرات، نیازمند ستادهای قوی هستیم و برای تحقق این امر باید اعضای ستادهای شهرستانی همدل و همراه حرکت کنند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات