۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۷۴۴۲۳۱
در میدان فلسطین تهران؛

تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار شد

تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار شد
تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین تهران با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی، با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران امشب در میدان فلسطین تهران آغاز شد.

تجمع‌کنندگان در این مراسم، علاوه بر حمل پلاکاردها و پرچم‌هایی با مضمون محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز سر می‌‌دادند.

همچنین تجمع‌کنندگان با سردادن شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «فلسطین حمایتت می‌کنیم»، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با صهیونیست‌ها شدند.

همچنین در ادامه این مراسم، گروه‌های سرود وصال و آوای حرم نیز به اجرای سرود پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان نیز در میان تجمع‌کنندگان حضور یافت و در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایان رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: مردم غزه به گردن جهانیان حق دارند زیرا اروپایی‌ها و مسیحیان را نیز دارند از زیر یوغ صهیونیست‌ها نجات می‌دهند.

وی افزود: آنانی که در حال حاضر دوست دارند آب و غذا و دارو به مردم غزه بفرستند، بدانند که بهترین کمک، بیدار کردن مردم اروپاست. رسالت بزرگ ما رساندن صدا به مردم اروپا و آمریکا و آمریکای لاتین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد: ما چیزی مهم‌تر از سلاح برای مردم غزه فرستادیم و آن آموزش تولید سلاح و موشک برای نابودی صهیونیست‌هاست. مهم‌ترین سلاحی که برای مردم غزه فرستادیم، تفکر مقاومت است.

طنین‌انداز شدن شعار «یا مَنْصورُ اَمِتْ» در میدان فلسطین تهران

وی ادامه داد: ما الآن به درس‌هایی فراتر از شهادت‌طلبی و تقدیر از شهدا نیاز داریم. سیدالشهدا، درس‌آموز‌ شهادت فقط برای ما نبود. برای امام‌ زمان فقط شهادت‌طلب، کافی نیست، بلکه امام‌ زمان می‌خواهد جهان را اداره کند و کسانی را می‌خواهد که ظالمان و صهیونیست‌ها را در گوشه و‌ کنار جهان، نابود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان خاطرنشان کرد: ما د‌ر کنار شهادت، کسانی را می‌خواهیم که اهل نصرت امام زمان (عج) باشند.

ارسال نظرات