۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۴۳۶۷۶

بیانیه ستاد امربه معروف قم درحمایت ازفلسطین واعلام انزجار از رژیم صهیونسیتی

بیانیه ستاد امربه معروف قم درحمایت ازفلسطین واعلام انزجار از رژیم صهیونسیتی
ستاد امر به معروف استان قم در بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و با اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونستی در فلسطین، اقدامات آن را محکوم کرد. 

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ستاد امر به معروف استان قم در بیانیه ای حمایت خود را از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین اعلام و با اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونستی در فلسطین، اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

متن بیانیه ستاد امر به معروف استان قم به شرح ذیل می باشد:

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص: 5)

سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ی قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروه های جهادی فلسطین و سلام بر جبهه مقاومت آزمون این چند روز در حرکت استشهادی و شجاعانه طوفان الاقصی، ملت فلسطین را بیش از پیش سرافراز نموده.

هیمنه دشمن کودک کش، وحشی و گرگ صفت را در هم شکست و به او فهماند که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین شریف، ناتوان است و خود می داند دچار آسیب های جبران ناپذیری گشته که موجب شده تا ضعف و زبونی رژیم نا مشروع صهیونیستی بیش از پیش بر همگان آشکار شود و بداند ضربه‌ای که خورده دیگرقابل جبران نیست که البته این بلا را عملکرد خود صهیونیست‌ها بر سرشان آورد...

ستاد امر به معروف استان قم

ارسال نظرات