۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۷۴۳۶۶۱
نماینده ولی فقیه کرمانشاه:

مبارزات ملت فلسطین تا آزادسازی قدس ادامه خواهد داشت

مبارزات ملت فلسطین تا آزادسازی قدس ادامه خواهد داشت
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مبارزات ملت فلسطین تا آزادسازی قدس ادامه خواهد داشت و به زودی شاهد از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آخرین نماز جمعه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: بی‌گمان مبارزات ملت شجاع فلسطین تا آزادسازی قدس عزیز از دست صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله به زودی شاهد از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: در هفته گذشته چندین حادثه در جهان اسلام روی داد که یکی از آنها عملیات پیروزمندانه ملت فلسطین علیه اشغالگری صهیونیست‌ها و دیگری زلزله وحشتناک در کشور افغانستان و تلفات ناشی از آن بود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بانوان بسیاری در این انقلاب برای زنان و دختران امروز ما الگو بوده و هستند به زندگی خانم «مرضیه حدیدچی» (دباغ) اشاره کرد و عنوان داشت: خانم دباغ اولین فرمانده سپاه استان همدان بود که با وجود داشتن 8 فرزند باز هم فعالیت‌های سیاسی و نظامی خود را کنار نگذاشت و تا آخرین لحظه در میدان مبارزه حضور داشت.

آیت الله علما در بخش دیگری به روز نابینایان اشاره کرد و عنوان داشت: باید همیشه به فکر نیازها و مطالبات روشندلان و نابینایان باشیم.

امام جمعه کرمانشاه به هفته پیوند اولیا و مربیان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کودکان برای والدین بزرگ‌ترین ثروت هستند بنابراین باید آنها را با تربیت اسلامی پرورش دهیم تا بچه مسلمان به جامعه دینی ما تحویل داده شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: بنده بیش از ۴ دهه در خدمت انقلاب و نظام هستم و بی‌گمان بعد از این هم همچنان در سنگر باقی خواهم ماند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: از مردم خوب کرمانشاه درخواست دارم که در حق بنده دعا کنند و بنده نیز برای مردم دلیر این خطه همواره دعاگو خواهم بود.

بر اساس این گزارش از سال ۸۶ تا امروز آیت الله مصطفی علما به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور داشت./1400/

ارسال نظرات