۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۴۳۵۳۴

فراخوان پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی اعلام شد + لینک

فراخوان پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی اعلام شد + لینک
علاقه مندان برای ارسال آثار خود می توانند اثر علمی خود را به دبیرخانه خبرگان رهبری ارسال و در پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امین رضا عابدی نژاد قائم مقام ریاست مرکز تحقیقات حکومت اسلامی در نشست خبری فراخوان پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی که پیش از ظهر امروز در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری قم با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با اشاره به این که توجه به تفکر اصیل اسلامی در حکمرانی جامعه، امری بسیار مهم است و امروز ویترین نقض حقوق بشر رژیم صهیونسیتی است اظهار داشت: در سه حوزه اصلی اندیشه سیاسی، فقه حکومتی و حقوق عمومی نیاز بسیاری به تحقیقات و پژوهش‌ها احساس می‌شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری همایش افزود: این همایش در محورهای اندیشه سیاسی، فقه حکومتی و حقوق عمومی برگزار شده و برای آن فراخوان کتاب و رساله علمی داده شده است.

قائم مقام ریاست مرکز تحقیقات حکومت اسلامی بیان داشت: هدف ما از برگزاری همایش کتاب سال حکومت اسلامی در سال جاری این است که تفکر اصیل اسلامی در حوزه حکمرانی را برجسته کرده و از پژوهشگران این حوزه حمایت و نتایج آن را در اختیار جامعه علمی کشور قرار دهیم.

حجت الاسلام عابدی نژاد ابراز کرد: دریافت آثار برای پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه آغاز و تا ۱۰ آذرماه سال جاری ادامه دارد و همه نویسندگان و محققان کتاب چاپ شده در سال 1401 و رساله‌های دکتری و سطح چهار می توانند آثار خود را ارسال کنند.

قائم مقام ریاست مرکز تحقیقات حکومت اسلامی بیان داشت: پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در بهمن ماه 1402 برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای ارسال آثار خود می توانند اثر علمی خود را به محل دبیرخانه همایش در دبیرخانه خبرگان رهبری در قم تحویل داده و یا از طریق سایت http://rcipt.ir/ ارسال کنند.

ارسال نظرات