۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۴
کد خبر: ۷۴۳۴۷۶
مدیر حرم حضرت معصومه(س):

فیلم سینمایی «اخت الرضا» استفاده از ابزار هنر برای معرفی حضرت معصومه است

فیلم سینمایی «اخت الرضا» استفاده از ابزار هنر برای معرفی حضرت معصومه است
حجت الاسلام فلاحی گفت: حرم حضرت معصومه(س) اهتمام ویژه ای برای بهره‌گیری‌ از ابزار هنر رسانه برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فلاحی مدیر حرم حضرت معصومه(س) در آیین رونمایی از فیلم سینمایی اخت الرضا(ع) و اکران خصوصی فیلم که امشب با حضور هنرمندان و علاقه مندان به فیلم و هنر در تالار مرکزی شهر برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های گوناگون حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در عرصه‌های مختلف فرهنگی اظهار داشت: اهتمام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها این است که از ابزار هنر و رسانه در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری بهره‌گیری‌های لازم را داشته باشد.

وی افزود: مسئله ساختن فیلم، مستند و سریال برای معرفی حضرت معصومه سلام الله علیها و سیره ایشان از سال‌های گذشته مطرح بوده و فیلم اخت الرضا علیه السلام با تلاش‌های بسیار هنرمندان و اهتمام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ساخته شد.

مدیر حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به خصوصیات حضرت معصومه علیها السلام بیان داشت: حضرت معصومه سلام الله علیها در عرصه معنویت، عرفان و اخلاق آنچنان بهره‌مند است که در تاثیر ایشان در نفوس، در عصرهای گذشته این مسئله کاملاً مبین و روشن است؛ چراکه علمای بسیاری در شهر قم رشد کرده اند که از سر سفره کریم اهل بیت(ع) ارتزاق کرده‌اند.

ارسال نظرات