۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۴۲۶۴۸
فرجی مطرح کرد؛

نگاه ویژه مدیریت شهری کاشان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نگاه ویژه مدیریت شهری کاشان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
اصفهان- فرجی فعالیت در حوزه ایثار و شهادت در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرکاشان دانست گفت: نگاه ویژه مدیریت شهری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمدعلی فرجی پنجشنبه شب در رخداد دانش‌آموزی «فرشته جان ایران» از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در هفته دفاع مقدس در تالار شهر کاشان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هدف آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرکاشان است.

وی برگزاری کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان آن را حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به تاکید رهبرمعظم انقلاب و نماینده معظم له در منطقه فرهنگی تاریخی کاشان، فعالیت در حوزه ایثار و شهادت در اولویت است.

فرجی ادامه داد: سعی ما این است که مسیر را به نحوی تبیین کنیم که نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و این رویداد دانش آموزی و رویداد‌های دانش آموزی که در مدت اخیر برگزار شده است مقدمه و بهانه‌ای برای تحقق این هدف است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با این رویداد دانش آموزی نسل جوان با خانواده معظم شهدا، مادران و همسران شهدا با گفتگوی رو در رو نسبت به خلق آثار هنری اهتمام داشته باشند.

لازم به ذکر است، رویداد «فرشته جان ایران» با حضور خانواده شهدا و با هدف زنده نگه داشتن یاد شهیدان، تکریم منزلت و جایگاه خانواده معظّم شهدا و برقراری ارتباط مستقیم دانش‌آموزان با والدین و همسران شهداء به ویژه دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در هفته دفاع مقدس برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات