۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۴۰۹۳۲
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور:

مردمی بودن و پیگیری سریع امور از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم است

مردمی بودن و پیگیری سریع امور از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم است
حجت‌الاسلام درویشیان با اشاره به ویژگی‌های دولت سیزدهم، گفت: مردمی بودن و پیگیری سریع امور از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور، امروز در سفر خود به خراسان شمالی و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه خراسان شمالی، اظهار کرد: دولت سیزدهم به‌شدت پیگیر امور کشور است و از مدیران و مسئولان اجرایی و استانی هم انتظار پیگیری دارد.

وی افزود: با توجه به ویژگی مردمی و در میدان بودن دولت سیزدهم انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و مسئولان استانی در پیگیری امور همت و دقت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام درویشیان اضافه کرد: دولت سیزدهم با دولت قبل تفاوت‌های بسیاری دارد که یکی از این تفاوت‌ها در میدان بودن و سفرهای متعدد استانی رئیس‌جمهور است که در این سفرها پیگیر امور مردم هستند.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جلسه شورای مسکن، ادامه داد: اینکه بسیاری از امور را رئیس‌جمهور شخصاً پیگیری می‌کنند نشانه تعهد و مسئولیت‌پذیری رئیس‌جمهور است.

حجت‌الاسلام درویشیان تصریح کرد: برگزاری 50 جلسه شورای عالی که سال‌ها برگزار نمی‌شد و در این دولت احیا شد نشان‌دهنده اهمیت تمام امور در دولت سیزدهم است.

وی خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی هم وجود دارد که دولت به‌طور مداوم در حال پیگیری است تا بتواند این مشکلات را هم حل کند.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: شاید به خاطر حجم فعالیت‌ها و کار دولت در رفع امور تأخیر وجود داشته باشد اما قطعاً با افزایش درآمدهای دولت گشایش‌هایی در انجام پروژه‌ها اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است و این دولت تلاش می‌کند تا وعده‌ها را عملیاتی کند و قطعاً تأخیرها علت بر عدم انجام نیست.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با اشاره به مصوبات استان خراسان شمالی، گفت: بررسی مصوبات استان خراسان شمالی نشان‌دهنده این است که تخصیص‌ها در حد انتظار نیست و در این مورد هم پیگیری می‌کنیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات