۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۳۹۵۸۶

آغاز ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا

آغاز ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا
فراخوان ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس ویژه طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه و طلاب مشغول به نگارش رساله علمی سطح ۴ اعلام شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم سیده فاطمه رسولی موسوی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: معاونت آموزش و تربیت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد و توانمندسازی آنان برای تدریس در موضوعات مختلف علمی، آشنایی آنان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس و همچنین تأمین مدرّس برای تدریس در سطوح مختلف تحصیلی، پنجمین دوره تربیت مدرس را برگزار می‌کند.

مدیر کل امور اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حدّأقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

رسولی موسوی یادآور شد: طلاب فارغ‌التحصیل مقطع سطح ۴ و طلابی که مشغول نگارش پایان‌نامه مقطع سطح ۴ هستند، نیز می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان‌ اینکه زمان ثبت‌نام در پنجمین دوره تربیت مدرس از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد  آغاز شد و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.irمراجعه کنند.

مدیر کل امور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان توصیه کرد: بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام، دفترچه راهنمای پذیرش دوره پنجمین تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه کامل، نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره پنجمین تربیت مدرس 

آغاز ثبت نام پنجمین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا(س)

ارسال نظرات