۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۳۹۱۰
آیت الله نوری همدانی:

همه باید حافظ و قدردان ولایت فقیه باشیم/ مردم 22 بهمن با صلابت در صحنه حضور پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان جهت ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه گفت: همه ما باید حافظ و قدردان ولایت فقیه باشیم
آيت الله نوري همداني

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با جمعی از مردم پاکدشت با گرامی داشت دهه مبارک فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران به رهبری امام راحل رژیم طاغوتی را سرنگون کرده  و به استقلال ، آزادی و خودباوری رسیدند.

این مرجع تقلید با اشاره به ارکان نظام خاطر نشان کرد: مردم، اسلام و رهبری از جمله مهمترین ارکان نظام هستند که ما باید همواره سعی کنیم به این موضوعات توجه داشته باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با مهم خواندن آشنایی با فرهنگ انقلاب تاکید کرد: هنوز در کشور ما افرادی وجود دارند که عظمت کار انقلاب را درک نکرده اند که باید با برنامه ریزی مناسب، فرهنگ انقلاب برای جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به مدیریت خوب مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له با همان تدبیر و شجاعت حضرت امام، انقلاب را اداره کرده و کشور را از گزند دشمنان قسم خورده حفظ نمودند.

این مرجع تقلید با یاد آوری فتنه های اخیر هدف نقشه های دشمن را ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: آنها جایگاه ولایت فقیه را درک کردند و از این رو در صدد ضربه زدن به این جایگاه هستند و ما باید در مقابل این توطئه آنها هوشیار بوده و حافظ و قدردان ولایت فقیه باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد و گفت: مردم همانگونه که در نهم دی با حضور خودشان جواب دندان شکنی به حرمت شکنان و هتاکان دادند در 22 بهمن ماه نیز باید با همین صلابت در صحنه حضور پیدا کنند و دشمن را در نقشه هایش ناکام سازند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه از نقش مردم در پیروزی و بقای انقلاب به نیکی یاد کرد و گفت: دولت باید با برنامه ریزی مناسب زمینه فراوانی اشتغال، رفع بیکاری و گرانی و همچنین خدمت بیشتر به مردم را فراهم کند تا مردم همچنان راضی باشند./924/پ202/ج

ارسال نظرات