۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۰۰۴

مصاحبه علمی- گزینشی تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا برگزار شد

مصاحبه علمی- گزینشی تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا برگزار شد
مصاحبه علمی- گزینشی تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا با حضور بیش از ۹۰ متقاضی رشته‌های تحصیلی مشاوره خانواده، تربیت دینی کودک و نوجوان و روانشناسی تربیتی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به حول و قوه الهی برای نخستین بار، مصاحبه علمی- گزینشی تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا (س) به صورت همزمان در گروه علمی تعلیم و تربیت اسلامی با همکاری مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی برگزار شد.

این مصاحبه‌ها طی ۷ روز با حضور ۱۳ استاد مصاحبه‌گر انجام شد و در بازه زمانی انجام مصاحبه‌ها، تعداد ۹۲ متقاضی در سه رشته تخصصی مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان و روانشناسی تربیتی شرکت کردند.

جلسات متعددی جهت توجیه و هماهنگی فرآیند مصاحبه برگزار شد، از جمله جلسه تخصصی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشم پور و اساتید مصاحبه گر تشکیل شد، همچنین جلساتی با حضور مسئولان سنجش و پذیرش، مدیر تحصیلات تکمیلی، اعضای گروه علمی تعلیم و تربیت و مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی جهت برنامه ریزی مصاحبه‌ها صورت گرفت.

سرکار خانم رویا باقری مدیر تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا (س) با هیئت همراه جهت بازدید روند مصاحبه در مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی حضور یافتند.

اعضای مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی و دبیر اجرایی گروه علمی تعلیم و تربیت اسلامی در اجرا، فضاسازی و نظارت این برنامه همکاری داشتند.

ارسال نظرات