۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۳۷۹۲۴
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

مشارکت چهارصد نفری کاشانی‌ها در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

مشارکت چهارصد نفری کاشانی‌ها در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
اصفهان – محمود زاده گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در منطقه شمال استان اصفهان ویژه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود به میزبانی شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات بانوان سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیر ماه و مسابقات آقایان جمعه ۲۳ تیر ماه از ساعت ۷ صبح در آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد واقع در خیابان علوی برگزار می‌شود.

محمود زاده از ثبت نام بیش از 400 نفر آقا و خانم برای حضور در این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۳۱۱ نفر خانم و ۱۱۸ نفر آقا هستند که در پایان این مسابقات نفرات برتر در هر رشته جواز حضور در مرحله استانی مسابقات را کسب خواهند کرد.

به گفته وی در بخش بانوان ۲۶ نفر در رشته حفظ کل، ۴۱ نفر ۲۰ جزء، ۱۱۰ نفر ۱۰ جزء، ۱۰۳ نفر ۵ جزء، ۱۵ نفر ترتیل، ۳ نفر تحقیق و ۱۴ نفر در رشته دعاخوانی ثبت نام کرده اند.

محمود زاده با اشاره به اینکه در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰، ۵، ترتیل، تحقیق و دعا خونی برای آقایان و بانوان در دستور کار است، افزود: در بخش برادران نیز رشته اذان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان ادامه داد: در بخش آقایان نیز ۱۴ نفر در رشته حفظ کل، ۱۱ نفر ۲۰ جزء، ۱۷ نفر ۱۰ جزء، ۷ نفر ۱۵ جزء، ۱۳ نفر ترتیل، ۱۵ نفر تحقیق، ۲۲ نفر دعاخوانی و ۱۹ نفر در رشته اذان ثبت نام کرده اند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات