۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۳۷۸۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

باید فضاسازی شهر کرمانشاه با ایام محرم و صفر تطابق کامل داشته باشد

باید فضاسازی شهر کرمانشاه با ایام محرم و صفر تطابق کامل داشته باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: در آستانه ماه مبارک محرم و صفر هستیم بنابراین باید فضاسازی شهر کرمانشاه با این ایام تطابق کامل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست هم‌اندیشی با سرپرست صدا و سیمای مرکز کرمانشاه که با حضور اعضای شورای هیئت‌های مذهبی و مداحان این استان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات و کربلای معلی قرار دارد و همین امر باعث شده است که مردم این استان به این امر افتخار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه پس از سال‌ها شاهد بازگشایی مرز رسمی خسروی بر روی میزبانان عتبات عالیات و زوار اربعین هستیم که این امر می‌تواند زمینه تحول بسیاری برای این استان باشد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: طبق آمار موجود بزرگان و پیرغلامان حسینی بسیاری در استان کرمانشاه حضور دارند و در ایام عزاداری‌های سالانه شاهد برگزاری این آداب و رسوم مختص به این خطه از کشور هستیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: بنا بود بانک صوتی پیرغلامان کرمانشاه بود تهیه شود، ولی برخی مشکلات اجازه تحقق این امر را نداد بنابراین انتظار داریم که صدا و سیما در این مقوله وارد عمل شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه در بحث ظرفیت‌های مردمی و فرهنگی از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امسال شاهد برگزاری جشن مهمانی غدیر خم در استان کرمانشاه بودیم که به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود گفت: در آستانه ماه مبارک محرم و صفر هستیم بنابراین باید فضاسازی شهر کرمانشاه با این ایام تطابق کامل داشته باشد./1400/

ارسال نظرات