۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۷۳۷۶۰۰
کنعانی:

آیا آمریکا و اروپا برای جنایات صهیونیست‌ها در جنین خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب می‌شوند؟

آیا آمریکا و اروپا برای جنایات صهیونیست‌ها در جنین خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب می‌شوند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه چنین پرسید: آیا آمریکا و اروپا برای این جنایات از شورای حقوق بشر می‌خواهند که کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد؟

‏به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حملات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین که از بامداد دوشنبه ۱۲ تیر ماه آغاز شده بود سه‌شنبه شب پایان یافت. بر اثر این حملات ۱۲ نفر شهید و ۱۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

تشکیلات خودگردان فلسطین هم در این باره اعلام کرد که در یورش رژیم صهیونیستی به جنین ۳۰۰ خانه به طور کامل و ۵۰۰ خانه به شکل جزئی تخریب شده است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران این جنایات را محکوم کرده و گفته بود: این اقدام جنایتکارانه و ماجراجویی آشکار و مصداق بارز تروریسم دولتی است. ملت فلسطین هیچ جرمی جز دفاع از حقوق قانونی و شناخته شده خودش مرتکب نشده است. این ملت برای احقاق حقوق قانونی خود تلاش می‌کند و از خود در مقابل یک رژیم متجاوز و اشغالگر در حال دفاع است. ملت فلسطین یک بار دیگر شکست را بر صهیونیست‌های اشغالگر تحمیل خواهد کرد و تردید نداریم این رژیم یک بار دیگر شکست سختی را از مردم فلسطین متحمل خواهد شد.

ارسال نظرات