۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۳۶۳۰۴
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

علت تحریف اندیشه های امام خمینی!

علت تحریف اندیشه های امام خمینی!
حجت الاسلام و المسلمین کیوانی گفت: تحریف اندیشه های امام به معنای این است که رهبر معظم انقلاب تا به الان دقیقا مانند حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله کیوانی مدیر مرکز تخصصی امام خامنه ای مدظله العالی، در دوره آموزشی آشنایی با مبانی انقلاب اسلامی که به همت باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد با تاکید بر تلاش دشمن با تمام توان و ایادی خود در داخل و خارج از کشور در جهت به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی گفت: حضرت آقا چند سال پیش در حرم حضرت امام خمینی رحمه الله علیه هشدار دادند که دشمن به دنبال تحریف اندیشه های حضرت امام است.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند برای جلوگیری از تحریف اندیشه ای امام خمینی رحمه الله علیه، اندیشه های ایشان را بازخوانی و ترویج کنید.

حجت الاسلام والمسلمین کیوانی این تلاش دشمن را نشانه قوت انقلاب اسلامی دانست و گفت: اینکه دشمن دست به تحریف اندیشه های امام زده است، به معنای قدرت انقلاب اسلامی است و نشانه مدیریت کارآمد رهبر معظم انقلاب پس از حضرت امام رضوان الله تعالی علیه است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: وقتی دشمن در همه میدان های پس از رحلت امام (ره) می‌بیند رهبر معظم انقلاب دقیقا مانند بنیان گذار آن، انقلاب را اداره می‌کند و در همان ریل پیش می‌برد، به این نتیجه می‌رسد که برای زمین گیر کردن این انقلاب، باید به سراغ آن اندیشه ای که انقلاب را ایجاد کرده است برود.

وی افزود: تحریف اندیشه های امام به معنای این است که رهبر معظم انقلاب تا به الان دقیقا مانند حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه عمل کرده است و دشمن در میدان های مختلف از زمین گیر کردن انقلاب اسلامی باز مانده ، لذا مجبور به تحریف اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی شده است.

ارسال نظرات