۰۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۳۵۲۴
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

توسعه بصیرت در جامعه مسؤولیتی همگانی است / رهنمودهای رهبری، راهبردی و تعیین کننده است

خبرگزاری رسا ـ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه و گسترش بصیرت در جامعه، خواستار ایفای نقش نخبگان و خواص در این خصوص شد.
بروجردي علاء الدين بروجردي
دکتر علاالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توسعه و گسترش بصیرت در جامعه گفت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص نشان دهنده اهمیت توسعه بصیرت در جامعه است.

وی توسعه بصیرت در جامعه را مسؤولیتی همگانی دانست و تاکید کرد: همه آحاد جامعه برای به دست آوردن بصیرت و همچنین بصیرت دادن به دیگر اقشار جامعه باید تلاش کنند و خود را مسؤول بدانند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نخبگان و خواص جامعه نیز در توسعه بصیرت نقش مهمی دارند اظهار داشت: با توجه به تاثیرگذاری نخبگان و خواص در جامعه، آنها مسؤولیتی به مراتب سنگین تر از دیگر آحاد جامعه دارند و باید نقش خود را در توسعه و گسترش بصیرت به خوبی انجام دهند.

دکتر بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم، راهبردی و تعیین کننده است خاطرنشان کرد: ضروری است حوزه های علمیه، طلاب، روحانیون، محافل دانشگاهی و نخبگان جامعه در این ارتباط به تحلیل و بررسی بپردازند و در راستای تحقق توسعه بصیرت در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تبیین شاخصه های بصیرت، نقش گروه های سیاسی در بسط و توسعه بصیرت را گوشزد کرد و گفت: گروه های سیاسی با توجه به جایگاهی که در بین طرفداران و مردم دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب به توسعه بصیرت و افزایش آگاهی های مردمی کمک شایانی بکنند.

نماینده مردم بروجرد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: همه افراد جامعه باید سعی کنند با افزایش آگاهی های عمومی، بینش سیاسی و اجتماعی خود را نیز ارتقا دهند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات