۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۷۳۴۲۳۹

معرفی دانشگاه رضوی به علاقه مندان از سوی اعضای هیئت علمی

معرفی دانشگاه رضوی به علاقه مندان از سوی اعضای هیئت علمی
خراسان رضوی - جلسه همفکری و هماهنگی برای معرفی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مدارس هدف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، هرساله برخی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه در غالب ارائه محتوای دینی و اخلاقی در مدارس علمیه و اماکنی که قابلیت جذب دانشجو از آنجا وجود دارد، به معرفی دانشگاه، شرایط و امکانات آن می پردازند.

بر این اساس در اماکن و شهرهای مورد نظر حاضر شده و ضمن تبلیغ و معرفی دانشگاه، پاسخگوی سوالات  علاقمندان به حضور در این مجموعه علمی فرهنگی می شوند.

امسال در جلسه همفکری و هماهنگی نهایی با حضور رئیس دانشگاه رضوی به مباحثی پیرامون افزایش کیفیت این فعالیت و بازخورد بهتر اشاره شد که به مواردی همچون توجه به مدارس امام رضا علیه السلام و استفاده از خروجی های آن، محدود نبودن فعالیت تبلیغی به خراسان و برخی شهرها، استفاده از فارغ التحصیلان و خروجی های دانشگاه در شهرهای مختلف اشاره شد.

مواردی همچون تهیه آماری دقیق از نتیجه و خروجی دانش آموختگان دانشگاه در شهر های مختلف و نیز وضعیت کار و تحصیل آنها، حمایت از معیشت متاهلان پذیرش شده و پشتیبانی از آنها، تقدیر از مشوقان حضور دانشجوها در این مجموعه و تقدیر از مدارسی که زمینه تبلیغ را فراهم می کنند، بیان شد.

در ادامه ارائه بیوگرافی از استاد مبلغ به همراه نامه هماهنگی و معرفی برای حضور، در کنار لزوم استفاده از مباحث جدید و بروز و جذاب در سخنرانی و عدم تبلیغ مستقیم مطرح شد.

ارتباط با طلاب و آشنا شدن با فضای دانشگاه و همچنین ارتباط با موسسات همسو در کشور و نیز اعلام موفقیت ها و ارتباط موثر با مدارس در طول سال برای ارائه مباحث اخلاقی و دینی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات